Brak ikon po┼é─ůcze┼ä sieciowych w systemie Windows Server 2003 i Windows XP

Udost─Öpnij na:

Artykuł z witryny Microsoft: Numer ID artykułu: 825826

W tym artykule opisano og├│lne metody krok po kroku i zaawansowane metody rozwi─ůzywania problem├│w, przy u┼╝yciu kt├│rych mo┼╝na przywr├│ci─ç brakuj─ůce ikony po┼é─ůcze┼ä sieciowych lub telefonicznych na komputerze z systemem Windows XP lub Windows Server 2003. Mimo brakuj─ůcych ikon sie─ç nadal dzia┼éa poprawnie. Brak ikon sieci mo┼╝e by─ç symptomem r├│┼╝nych problem├│w, dlatego bez podj─Öcia kilku dodatkowych dzia┼éa┼ä trudno okre┼Ťli─ç, co powoduje dany problem. Konieczne b─Ödzie udzielenie odpowiedzi na kilka pyta┼ä. Nast─Öpnie, na podstawie udzielonych odpowiedzi, b─Ödzie mo┼╝liwe wskazanie metod, kt├│re nale┼╝y wypr├│bowa─ç najpierw.

W tym artykule przedstawiono procedury samodzielnej pomocy dla pocz─ůtkuj─ůcych i ┼Ťrednio zaawansowanych u┼╝ytkownik├│w komputer├│w.

Symptomy:
Po klikni─Öciu przycisku Start, wskazaniu i klikni─Öciu polecenia Panel sterowania i dwukrotnym klikni─Öciu ikony Po┼é─ůczenia sieciowe lub klikni─Öciu prawym przyciskiem myszy ikony Moje miejsca sieciowe na pulpicie, a nast─Öpnie klikni─Öciu polecenia W┼éa┼Ťciwo┼Ťci nie s─ů wy┼Ťwietlane wszystkie ikony sieci. Mog─ů te┼╝ wyst─ůpi─ç problemy z oknem Po┼é─ůczenia sieciowe.

Aby dowiedzie─ç si─Ö, kt├│rej metody u┼╝y─ç najpierw w celu rozwi─ůzania problemu, nale┼╝y przejrze─ç poni┼╝sze cztery przypadki i okre┼Ťli─ç, kt├│re symptomy odzwierciedlaj─ů zaistnia┼é─ů sytuacj─Ö.

Przypadek 1. Brak wszystkich lub niekt├│rych ikon sieci.

  • Brakuje ikony po┼é─ůczenia Sie─ç LAN lub szybki Internet.
  • Brakuje ikon Po┼é─ůcze┼ä telefonicznych.
  • Brakuje ikony Kreator nowego po┼é─ůczenia.
  • Jest wy┼Ťwietlana tylko ikona Kreator nowego po┼é─ůczenia. Mo┼╝e by─ç te┼╝ widoczna jedna lub wi─Öcej ikon po┼é─ůcze┼ä telefonicznych.
  • Po klikni─Öciu menu Zaawansowane, a nast─Öpnie klikni─Öciu polecenia Ustawienia zaawansowane na li┼ŤciePo┼é─ůczenia jest wy┼Ťwietlana tylko pozycja [Po┼é─ůczenia dost─Öpu zdalnego].

Je┼Ťli ten przypadek odzwierciedla zaistnia┼é─ů sytuacj─Ö, nale┼╝y najpierw wypr├│bowa─ç metod─Ö 1 opisan─ů w sekcji ÔÇ×Og├│lne rozwi─ůzywanie problem├│wÔÇŁ, aby system Windows m├│g┼é automatycznie wykry─ç i zainstalowa─ç karty sieciowe.

Przypadek 2. Brakuje tylko ikony ÔÇ×Po┼é─ůczenie telefoniczneÔÇŁ.

Je┼Ťli ten przypadek odzwierciedla zaistnia┼é─ů sytuacj─Ö, nale┼╝y najpierw wypr├│bowa─ç metod─Ö 5 opisan─ů w sekcji ÔÇ×Og├│lne rozwi─ůzywanie problem├│wÔÇŁ, aby doda─ç modem standardowy.

Przypadek 3. Okno Po┼é─ůczenia sieciowe przestaje odpowiada─ç (zawiesza si─Ö) lub zamyka natychmiast po wybraniu po┼é─ůczenia sieciowego i klikni─Öciu polecenia ÔÇ×W┼éa┼Ťciwo┼ŤciÔÇŁ.

Je┼Ťli ten przypadek odzwierciedla zaistnia┼é─ů sytuacj─Ö, nale┼╝y wypr├│bowa─ç metod─Ö 4 opisan─ů w sekcji ÔÇ×Zaawansowane rozwi─ůzywanie problem├│wÔÇŁ, aby odtworzy─ç wpis Config podklucza Network.

Przypadek 4. Ikona sieci znika dopiero po r─Öcznym nawi─ůzaniu po┼é─ůczenia z sieci─ů.

W takiej sytuacji nale┼╝y wypr├│bowa─ç metod─Ö 3 opisan─ů w sekcji ÔÇ×Zaawansowane rozwi─ůzywanie problem├│wÔÇŁ, aby zdiagnozowa─ç i rozwi─ůza─ç problem przy u┼╝yciu narz─Ödzia Wyniki zasad grupy lub Konsoli zarz─ůdzania zasadami grupy.

Og├│lne rozwi─ůzywanie problem├│w

Metoda 1. Zezwolenie systemowi Windows na automatyczne wykrycie i zainstalowanie kart sieciowych

System Windows mo┼╝e automatycznie wykry─ç i zainstalowa─ç poprawne karty sieciowe. Ponadto mo┼╝e poprawi─ç dowolne uszkodzone wpisy rejestru dotycz─ůce karty sieciowej.

Je┼Ťli system Windows ma automatycznie wykry─ç i zainstalowa─ç karty sieciowe, nale┼╝y wykona─ç nast─Öpuj─ůce czynno┼Ťci:

  1. Kliknij prawym przyciskiem myszy folder M├│j komputer, a nast─Öpnie kliknij polecenie W┼éa┼Ťciwo┼Ťci.
  2. Kliknij kart─Ö Sprz─Öt, a nast─Öpnie kliknij przycisk Mened┼╝er urz─ůdze┼ä.
  3. Aby wy┼Ťwietli─ç list─Ö zainstalowanych kart sieciowych, rozwi┼ä pozycj─Ö Karty sieciowe. Kliknij, aby zlokalizowa─ç kart─Ö sieciow─ů, a nast─Öpnie kliknij polecenie Odinstaluj.
  4. Ponownie uruchom komputer, zezwalaj─ůc na automatyczne wykrycie i zainstalowanie sterownik├│w karty sieciowej przez system.

Nale┼╝y sprawdzi─ç, czy ikony sieci s─ů wy┼Ťwietlane. Je┼Ťli zastosowanie tej metody rozwi─ůza┼éo problem, mo┼╝na zako┼äczy─ç prac─Ö z tym artyku┼éem. Warto jednak przeczyta─ç sekcj─Ö ÔÇ×Porady dotycz─ůce zapobieganiaÔÇŁ, aby dowiedzie─ç si─Ö, jak unikn─ů─ç tego problemu w przysz┼éo┼Ťci.

Metoda 2. Sprawdzanie ustawień i usług sieci

Ustawienia sieci, takie jak ustawienia karty, us┼éug, logowania, interakcji z pulpitem i us┼éug sieciowych, umo┼╝liwiaj─ů ┼é─ůczenie si─Ö z sieci─ů przy u┼╝yciu komputera. Je┼Ťli te ustawienia s─ů niepoprawne, mog─ů wyst─ůpi─ç problemy z ┼é─ůczno┼Ťci─ů sieciow─ů.

Aby sprawdzi─ç ustawienia i us┼éugi sieci, nale┼╝y wykona─ç nast─Öpuj─ůce czynno┼Ťci:

  1. Sprawd┼║, czy wybrano odpowiedni─ů kart─Ö sieciow─ů. Karta sieciowa to urz─ůdzenie, kt├│re umo┼╝liwia pod┼é─ůczenie komputera do sieci. Jest r├│wnie┼╝ nazywana kart─ů interfejsu sieciowego (NIC, Network Interface Card).
  1. Kliknij prawym przyciskiem myszy ikon─Ö M├│j komputer, kliknij polecenie W┼éa┼Ťciwo┼Ťci, kliknij kart─Ö Sprz─Öt, a nast─Öpnie kliknij przycisk Mened┼╝er urz─ůdze┼ä.
  2. Kliknij dwukrotnie pozycj─Ö Karty sieciowe, a nast─Öpnie sprawd┼║, czy wybrano odpowiedni─ů nazw─Ö karty sieciowej. Nie przejmuj si─Ö, je┼Ťli nie znasz nazwy karty sieciowej. Na razie upewnij si─Ö tylko, ┼╝e karta jest zaznaczona.
  3. Kliknij dwukrotnie nazw─Ö karty sieciowej, a nast─Öpnie sprawd┼║, czy w polu Stan urz─ůdzenia na karcie Og├│lne pojawi┼é si─Ö komunikat ÔÇ×To urz─ůdzenie dzia┼éa poprawnieÔÇŁ. Je┼Ťli ten komunikat nie jest wy┼Ťwietlany, kliknij przycisk Rozwi─ůzywanie problem├│w i post─Öpuj zgodnie z instrukcjami.
  4. Po potwierdzeniu, ┼╝e wybrano w┼éa┼Ťciw─ů kart─Ö sieciow─ů, kt├│ra dzia┼éa poprawnie, mo┼╝na zamkn─ů─ç wszystkie otwarte okna dialogowe.
  1. Sprawd┼║, czy s─ů uruchomione niezb─Ödne us┼éugi. Ustawienia us┼éug przekazuj─ů systemowi instrukcje dotycz─ůce zatrzymywania lub uruchamiania us┼éug systemowych oraz administrowania nimi.

.┬á┬á┬á┬á┬á┬á┬á Kliknij prawym przyciskiem myszy folder M├│j komputer, a nast─Öpnie kliknij polecenie Zarz─ůdzaj.

  1. Kliknij dwukrotnie pozycję Usługi i aplikacje, a następnie kliknij pozycję Usługi.
  2. W okienku po prawej stronie sp├│jrz na kolumn─Ö Stan. Mo┼╝e by─ç konieczne rozwini─Öcie pola w celu wy┼Ťwietlenia wszystkich kolumn. Upewnij si─Ö, ┼╝e s─ů uruchomione nast─Öpuj─ůce us┼éugi:
    1. Aby uruchomić usługę, kliknij prawym przyciskiem myszy nazwę usługi, a następnie kliknij polecenie Uruchom.
  3. Nie zamykaj okna Zarz─ůdzanie komputerem, poniewa┼╝ w kolejnych krokach b─Ödzie konieczne sprawdzenie ustawie┼ä dodatkowych.
      • Zdalne wywo┼éywanie procedury (RPC)
        (Tę usługę należy uruchomić, aby umożliwić działanie innych usług).
      • Po┼é─ůczenia sieciowe
        (Tę usługę można uruchomić dopiero wtedy, gdy jest aktywna usługa RPC).
      • Plug and Play
      • System zdarze┼ä COM +
        (Tę usługę można uruchomić dopiero wtedy, gdy jest aktywna usługa RPC).
      • Mened┼╝er po┼é─ůcze┼ä us┼éugi Dost─Öp zdalny
        (Tę usługę można uruchomić dopiero wtedy, gdy jest aktywna usługa Telefonia).
      • Telefonia
        (T─Ö us┼éug─Ö mo┼╝na uruchomi─ç dopiero wtedy, gdy s─ů aktywne us┼éugi RPC i PnP).
  1. Sprawd┼║ ustawienie logowania.

.        W prawym okienku kliknij dwukrotnie usługę System zdarzeń COM+.

  1. Kliknij kart─Ö Logowanie.
  2. W obszarze Logowanie jako sprawd┼║, czy jest zaznaczona opcja Lokalne konto systemowe.
  1. Sprawd┼║ ustawienie interakcji z pulpitem.

.┬á┬á┬á┬á┬á┬á┬á Kliknij dwukrotnie us┼éug─Ö Po┼é─ůczenia sieciowe.

  1. Kliknij kart─Ö Logowanie.
  2. W obszarze Logowanie jako sprawd┼║, czy jest zaznaczona opcja Lokalne konto systemowe.
  3. Sprawdź, czy jest zaznaczone pole wyboru Zezwalaj usłudze na współdziałanie z pulpitem, a następnie kliknij przycisk OK.
  4. Zamknij okno Zarz─ůdzanie komputerem.
  1. Sprawdź ustawienie usług sieciowych.

.       Kliknij przycisk Start, a następnie kliknij polecenie Panel sterowania.

  1. Kliknij dwukrotnie ikonę Dodaj lub usuń programy.
  2. Kliknij przycisk Dodaj/Usuń składniki systemu Windows.
  3. Przewi┼ä list─Ö, kliknij polecenie Us┼éugi sieciowe, a nast─Öpnie kliknij przycisk Szczeg├│┼éy. Sprawd┼║, czy element Us┼éugi Simple TCP/IP jest w┼é─ůczony, a nast─Öpnie kliknij przycisk OK.
  4. Zamknij wszystkie otwarte okna dialogowe.
  1. Sprawd┼║, czy pliki sieciowe DLL s─ů zarejestrowane poprawnie. Pliki DLL to niewielkie pliki zawieraj─ůce bibliotek─Ö funkcji i danych, kt├│re mog─ů by─ç udost─Öpniane mi─Ödzy wieloma aplikacjami.

.        Kliknij przycisk Start, a następnie kliknij polecenie Uruchom.

  1. W oknie dialogowym Uruchamianie wpisz ci─ůg cmd.exe, a nast─Öpnie kliknij przycisk OK.
  2. Wpisz nast─Öpuj─ůce wiersze. Po wpisaniu ka┼╝dego wiersza naci┼Ťnij klawisz ENTER. Ten tekst polecenia jest trudny do wpisania. Nale┼╝y wpisa─ç go w takiej samej postaci, jak podano poni┼╝ej. Zamiast tego mo┼╝na r├│wnie┼╝ skorzysta─ç z ┼éatwiejszej metody, jak─ů jest skopiowanie i wklejenie tekstu. Po wpisaniu ka┼╝dego z tych polece┼ä klikaj przycisk OK, gdy zostanie wy┼Ťwietlone okno dialogowe RegSvr32.

    regsvr32 netshell.dll
    regsvr32 netcfgx.dll
    regsvr32 netman.dll

Ponownie uruchom komputer. Nale┼╝y sprawdzi─ç, czy ikony sieci s─ů wy┼Ťwietlane. Je┼Ťli zastosowanie tej metody rozwi─ůza┼éo problem, mo┼╝na zako┼äczy─ç prac─Ö z tym artyku┼éem.

Metoda 3. Okre┼Ťlanie, czy sterownik innej firmy jest niezgodny z najnowszym dodatkiem Service Pack dla systemu Windows

Sterownik to oprogramowanie, kt├│re umo┼╝liwia komunikowanie si─Ö komputera ze sprz─Ötem lub innymi urz─ůdzeniami. Je┼Ťli zainstalowany sterownik jest nieaktualny, mo┼╝e on by─ç niezgodny z najnowszym dodatkiem Service Pack dla systemu Windows. Problem z niezgodno┼Ťci─ů mo┼╝na rozwi─ůza─ç, sprawdzaj─ůc, czy jest dost─Öpna aktualizacja sterownika.

Aby sprawdzi─ç, czy jest dost─Öpny nowy sterownik karty sieciowej, nale┼╝y wykona─ç nast─Öpuj─ůce czynno┼Ťci:

  1. Kliknij przycisk Start, wska┼╝ pozycj─Ö Wszystkie programy, a nast─Öpnie kliknij polecenie Windows Update.
  2. Kliknij opcj─Ö Instalacja niestandardowa, a nast─Öpnie kliknij pozycj─Ö Wybierz opcjonalne aktualizacje sprz─Ötu.
  3. Odszukaj nazw─Ö karty sieciowej, a nast─Öpnie zainstaluj wszystkie dost─Öpne aktualizacje sprz─Ötu. Je┼Ťli szukany sterownik nie jest wymieniony na li┼Ťcie, wi─Öcej informacji mo┼╝na znale┼║─ç w witrynie sieci Web producenta.
  4. Je┼Ťli zosta┼é wy┼Ťwietlony monit o zainstalowanie aktualizacji sprz─Ötu, ponownie uruchom komputer.

Nale┼╝y sprawdzi─ç, czy ikony sieci s─ů wy┼Ťwietlane. Je┼Ťli zastosowanie tej metody rozwi─ůza┼éo problem, mo┼╝na zako┼äczy─ç prac─Ö z tym artyku┼éem.

Metoda 4. Resetowanie ustawienia ÔÇ×Domy┼Ťlny poziom personifikacjiÔÇŁ przy u┼╝yciu narz─Ödzia Dcomcnfg.exe

To ustawienie przekazuje do komputera instrukcje dotycz─ůce sposobu uwierzytelniania os├│b, kt├│re mog─ů nawi─ůzywa─ç po┼é─ůczenie z sieci─ů. Ta metoda wydaje si─Ö bardziej skomplikowana ni┼╝ jest w rzeczywisto┼Ťci. Narz─Ödzie konfiguracji modelu DCOM ma interfejs oparty na wskazywaniu i klikaniu. Wystarczy post─Öpowa─ç zgodnie z instrukcjami, a program zajmie si─Ö reszt─ů.

Przed rozpocz─Öciem nale┼╝y upewni─ç si─Ö, ┼╝e podczas logowania do komputera u┼╝yto konta administratora. U┼╝ywaj─ůc konta administratora, mo┼╝na wprowadzi─ç na komputerze zmiany, kt├│rych nie mo┼╝na wprowadzi─ç za pomoc─ů innych kont, takich jak konto standardowe. W przypadku korzystania z w┼éasnego komputera istnieje du┼╝e prawdopodobie┼ästwo, ┼╝e zalogowano si─Ö przy u┼╝yciu konta administratora.

Je┼Ťli nie ma pewno┼Ťci, czy dysponuje si─Ö prawami administracyjnymi, nale┼╝y wykona─ç nast─Öpuj─ůce czynno┼Ťci. W przeciwnym razie nale┼╝y przej┼Ť─ç do kroku 1.

  1. Otw├│rz okno dialogowe W┼éa┼Ťciwo┼Ťci daty i godziny.
    1. Kliknij przycisk Start, a nast─Öpnie kliknij polecenie Uruchom.
      1. W polu Otw├│rz wpisz ci─ůg timedate.cpl, a nast─Öpnie naci┼Ťnij klawisz ENTER.
  2. Teraz sprawd┼║, czy do zalogowania si─Ö u┼╝yto konta administratora.
  • Je┼Ťli po wykonaniu kroku 1 zosta┼éo otwarte okno dialogowe W┼éa┼Ťciwo┼Ťci daty i godziny, oznacza to, ┼╝e podczas logowania do komputera u┼╝yto konta administratora. Zamknij okno dialogowe W┼éa┼Ťciwo┼Ťci daty i godziny i kontynuuj wykonywanie czynno┼Ťci opisanych w tej metodzie.
  • Podczas logowania nie u┼╝yto konta administratora, je┼Ťli zosta┼é wy┼Ťwietlony nast─Öpuj─ůcy komunikat:

Nie masz odpowiedniego poziomu uprawnień, aby zmienić czas systemu.

Aby kontynuowa─ç wykonywanie tego zadania, nale┼╝y najpierw wylogowa─ç si─Ö, a nast─Öpnie ponownie zalogowa─ç do systemu Windows przy u┼╝yciu konta administratora komputera. Je┼Ťli nie wiadomo, jak zalogowa─ç si─Ö ponownie do systemu Windows przy u┼╝yciu konta administratora komputera, mo┼╝e by─ç konieczne zwr├│cenie si─Ö do kogo┼Ť o pomoc. Je┼Ťli ten komputer nale┼╝y do sieci w pracy, mo┼╝na poprosi─ç o pomoc administratora systemu. Jednak w przypadku konieczno┼Ťci wykonania tego zadania na komputerze domowym, kt├│ry nie stanowi sk┼éadnika sieci, nale┼╝y zna─ç has┼éo do konta administratora na komputerze.

Je┼Ťli nie jest znane has┼éo do ┼╝adnego konta administratora na komputerze, pozosta┼éa cz─Ö┼Ť─ç tego artyku┼éu niestety nie oka┼╝e si─Ö pomocna.

Aby uruchomi─ç narz─Ödzie Dcomcnfg.exe w celu zresetowania ustawienia Domy┼Ťlny poziom personifikacji, wykonaj nast─Öpuj─ůce czynno┼Ťci:

  1. Kliknij przycisk Start, a nast─Öpnie kliknij polecenie Uruchom.
  2. Wpisz polecenie dcomcnfg, a nast─Öpnie kliknij przycisk OK.
  3. W w─Ö┼║le Us┼éugi sk┼éadowe kliknij pozycj─Ö Komputery, kliknij prawym przyciskiem myszy komputer, na kt├│rym chcesz zmodyfikowa─ç poziom personifikacji (na przyk┼éad M├│j komputer), a nast─Öpnie kliknij polecenie W┼éa┼Ťciwo┼Ťci.
  4. Kliknij kart─Ö W┼éa┼Ťciwo┼Ťci domy┼Ťlne, a nast─Öpnie kliknij, aby zaznaczy─ç pole wyboru W┼é─ůcz model obiekt├│w rozproszonych COM na tym komputerze.
  5. Kliknij strza┼ék─Ö w d├│┼é w polu Domy┼Ťlny poziom personifikacji, a nast─Öpnie kliknij dowolne ustawienie inne ni┼╝ Anonim i kliknij przycisk OK.

Nowy poziom personifikacji b─Ödzie obowi─ůzywa─ç przy nast─Öpnym uruchomieniu programu. W aktualnie uruchomionych programach zostanie on uwzgl─Ödniony dopiero po ich ponownym uruchomieniu.

Nale┼╝y sprawdzi─ç, czy ikony sieci s─ů wy┼Ťwietlane. Je┼Ťli zastosowanie tej metody rozwi─ůza┼éo problem, mo┼╝na zako┼äczy─ç prac─Ö z tym artyku┼éem.

Je┼Ťli ta metoda okaza┼éa si─Ö nieskuteczna, mo┼╝na spr├│bowa─ç u┼╝y─ç metody 5.

Metoda 5. Tymczasowe dodanie nowego modemu, je┼Ťli brakuje tylko ikon Po┼é─ůczenie telefoniczne

Nale┼╝y spr├│bowa─ç doda─ç modem standardowy. Cz─Östo wystarczy przeprowadzi─ç proces dodawania nowego modemu, aby ikony po┼é─ůczenia zosta┼éy wy┼Ťwietlone ponownie. Aby doda─ç modem standardowy, nale┼╝y wykona─ç nast─Öpuj─ůce czynno┼Ťci:

  1. Kliknij przycisk Start, a nast─Öpnie kliknij polecenie Panel sterowania.
  2. Je┼Ťli nie zosta┼éa wybrana opcja Prze┼é─ůcz do widoku klasycznego, kliknij j─ů. Ta opcja jest wy┼Ťwietlana po lewej stronie Panelu sterowania.
  3. Kliknij dwukrotnie ikon─Ö Opcje telefonu i modemu.
  4. Kliknij pozycj─Ö Modemy, a nast─Öpnie kliknij przycisk Dodaj. Zostanie uruchomiony Kreator dodawania sprz─Ötu.
  5. Zaznacz pole wyboru Nie wykrywaj mojego modemu, wybior─Ö go z listy, a nast─Öpnie kliknij przycisk Dalej.
  6. Z listy po lewej stronie wybierz modem standardowy, a nast─Öpnie kliknij przycisk Dalej. Gdy ikony zostan─ů wy┼Ťwietlone ponownie, mo┼╝na bezpiecznie usun─ů─ç modem dodany w tej procedurze.

 

 

Je┼Ťli nadal wyst─Öpuje problem z brakuj─ůcymi ikonami, mo┼╝na wypr├│bowa─ç metody zaawansowane.

Metoda 1. Sprawdzanie, czy wszystkie chronione pliki systemu Windows znajduj─ůce si─Ö w folderze System 32 s─ů nienaruszone

Kontroler plik├│w systemowych umo┼╝liwia administratorowi przeskanowanie wszystkich chronionych plik├│w w celu sprawdzenia ich wersji. Je┼Ťli Kontroler plik├│w systemowych wykryje, ┼╝e chroniony plik zosta┼é zast─ůpiony, pobierze poprawn─ů wersj─Ö pliku z folderu pami─Öci podr─Öcznej (%Systemroot%\System32\Dllcache) lub z plik├│w ┼║r├│d┼éowych instalacji systemu Windows, a nast─Öpnie zamieni niepoprawny plik. Ponadto Kontroler plik├│w systemowych sprawdza i ponownie wype┼énia folder pami─Öci podr─Öcznej. Aby m├│c uruchomi─ç Kontrolera plik├│w systemowych, nale┼╝y si─Ö zalogowa─ç jako administrator lub jako cz┼éonek grupy Administratorzy.

Aby m├│c uruchomi─ç Kontrolera plik├│w systemowych, nale┼╝y otworzy─ç wiersz polecenia, wpisa─ç ci─ůg sfc /purgecache, a nast─Öpnie nacisn─ů─ç klawisz ENTER. Zostanie uruchomiony Kontroler plik├│w systemu Windows.

Aby uzyska─ç wi─Öcej informacji na temat korzystania z funkcji ochrony plik├│w systemu Windows, nale┼╝y przejrze─ç nast─Öpuj─ůcy artyku┼é z bazy wiedzy Microsoft Knowledge Base:

222193  Opis funkcji ochrony plików systemu Windows

Metoda 2. Usuwanie oprogramowania do zarz─ůdzania kart─ů sieciow─ů innej firmy

Produkty om├│wione w tym artykule s─ů wytwarzane przez producent├│w niezale┼╝nych od firmy Microsoft. Firma Microsoft nie udziela ┼╝adnych gwarancji, dorozumianych ani ┼╝adnego innego rodzaju, w odniesieniu do wydajno┼Ťci lub niezawodno┼Ťci tych produkt├│w.

Tymczasowo usu┼ä wszelkie oprogramowanie zespalaj─ůce. Nast─Öpuj─ůce oprogramowanie jest ze sob─ů niezgodne:

Karta Dual-Port Intel Pro 100+ Server Adapter z oprogramowaniem do pracy zespołowej firmy Intel z uruchomionym składnikiem SNMP.

Aby uzyska─ç zaktualizowan─ů wersj─Ö agenta SNMP firmy Intel SNMP (Ilansnmp.dll) oraz wi─Öcej informacji, skontaktuj si─Ö z producentem karty sieciowej lub inn─ů firm─ů dostarczaj─ůc─ů oprogramowanie. Aby uzyska─ç wi─Öcej informacji, kliknij nast─Öpuj─ůce numery artyku┼é├│w w celu wy┼Ťwietlenia tych artyku┼é├│w z bazy wiedzy Microsoft Knowledge Base:

811876┬á Karty sieciowe s─ů usuwane z listy kart sieciowych, a serwer klastr├│w przestaje odpowiada─ç, gdy jest zainstalowany agent SNMP firmy Intel

278431┬á U┼╝ywanie zespo┼éowych kart sieciowych wraz z funkcj─ů r├│wnowa┼╝enia obci─ů┼╝enia sieciowego mo┼╝e spowodowa─ç problemy z sieci─ů

Metoda 3. Wy┼Ťwietlanie zastosowanych obiekt├│w zasad grupy przy u┼╝yciu narz─Ödzia Wyniki zasad grupy

Je┼Ťli ikona jest usuwana tylko po r─Öcznym nawi─ůzaniu po┼é─ůczenia z sieci─ů, nale┼╝y wykona─ç nast─Öpuj─ůce czynno┼Ťci:

  1. Ponownie uruchom komputer, gdy nie jest on po┼é─ůczony z sieci─ů, aby sprawdzi─ç, czy jest pobierany obiekt zasad grupy.
  2. Uruchom narz─Ödzie Wyniki zasad grupy, aby sprawdzi─ç, kt├│re obiekty zasad grupy s─ů stosowane. Aby uzyska─ç wi─Öcej informacji na temat korzystania z narz─Ödzia Wyniki zasad grupy, kliknij nast─Öpuj─ůcy numer artyku┼éu w celu wy┼Ťwietlenia tego artyku┼éu z bazy wiedzy Microsoft Knowledge Base: 321709┬á U┼╝ywanie narz─Ödzia Wyniki zasad grupy w systemie Windows 2000
  3. Kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz polecenie gpedit.msc, a nast─Öpnie naci┼Ťnij klawisz ENTER.
  4. Zlokalizuj i otw├│rz zasad─Ö Zasady grupy/Konfiguracja u┼╝ytkownika/Ustawienia systemu Windows/Konserwacja programu Internet Explorer/Po┼é─ůczenie/Ustawienia po┼é─ůczenia/.

Automatyczne rozwi─ůzywanie problemu

Aby automatycznie rozwi─ůza─ç ten problem, nale┼╝y klikn─ů─ç przycisk lub ┼é─ůcze Fix it. W oknie dialogowym Pobieranie pliku nale┼╝y klikn─ů─ç przycisk Uruchom i wykona─ç kroki kreatora rozwi─ůzywania problemu.

Resetuj po┼é─ůczenia sieciowe
Microsoft Fix it 50598

Samodzielne rozwi─ůzywanie problemu

Wa┼╝ne W tej sekcji, metodzie lub w tym zadaniu podano informacje dotycz─ůce modyfikowania rejestru. Niepoprawne zmodyfikowanie rejestru mo┼╝e jednak by─ç przyczyn─ů powa┼╝nych problem├│w. Dlatego nale┼╝y uwa┼╝nie wykonywa─ç podane czynno┼Ťci. Aby zapewni─ç dodatkow─ů ochron─Ö, przed zmodyfikowaniem rejestru nale┼╝y wykona─ç jego kopi─Ö zapasow─ů. Dzi─Öki temu b─Ödzie mo┼╝na przywr├│ci─ç rejestr w przypadku wyst─ůpienia problemu. Aby uzyska─ç wi─Öcej informacji dotycz─ůcych wykonywania kopii zapasowej i przywracania rejestru, kliknij nast─Öpuj─ůcy numer artyku┼éu w celu wy┼Ťwietlenia tego artyku┼éu z bazy wiedzy Microsoft Knowledge Base:

322756┬á Jak wykonywa─ç kopi─Ö zapasow─ů rejestru i przywraca─ç go w systemie Windows

Je┼Ťli po otwarciu okna Po┼é─ůczenia sieciowe jest ono natychmiast zamykane lub ÔÇ×zawiesza si─ÖÔÇŁ, nale┼╝y wykona─ç nast─Öpuj─ůce czynno┼Ťci:

  1. Kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz polecenie regedit, a nast─Öpnie naci┼Ťnij klawisz ENTER.
  2. Odszukaj i kliknij nast─Öpuj─ůcy podklucz rejestru:

HKEY_LOCAL-MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Network

  1. Kliknij prawym przyciskiem myszy ten podklucz, kliknij polecenie Eksportuj, a nast─Öpnie zapisz wybran─ů ga┼é─ů┼║ w pliku.
  2. Kliknij ponownie podklucz Network, a następnie usuń wpis Config. Nie usuwaj podklucza Network. Wpis Config zostanie odtworzony po ponownym uruchomieniu komputera.
  3. Ponownie uruchom komputer. Mo┼╝e by─ç konieczne r─Öczne wy┼é─ůczenie komputera.

Metoda 5. Sprawdzanie, czy klucze rejestru s─ů nienaruszone i poprawne

Aby sprawdzi─ç, czy klucze rejestru s─ů nienaruszone i poprawne, nale┼╝y wykona─ç nast─Öpuj─ůce czynno┼Ťci:

  1. Kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz polecenie regedit, a nast─Öpnie naci┼Ťnij klawisz ENTER.
  2. Odszukaj i kliknij nast─Öpuj─ůcy podklucz rejestru:

HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{0000010C-0000-0000-C000-00000000046}

Sprawd┼║, czy istniej─ů podklucze NumMethods i ProxyStubClsid32 i czy ich warto┼Ťci s─ů poprawne. Je┼Ťli te podklucze rejestru nie istniej─ů, utw├│rz je. Aby uzyska─ç wi─Öcej informacji dotycz─ůcych tworzenia tych podkluczy rejestru, kliknij nast─Öpuj─ůcy numer artyku┼éu w celu wy┼Ťwietlenia tego artyku┼éu z bazy wiedzy Microsoft Knowledge Base:

269019┬á Brak ikon folderu Po┼é─ůczenia sieciowe i telefoniczne

Metoda 6. Wyszukiwanie nieobecnych, widmowych lub ukrytych kart sieciowych

Aby odinstalowa─ç widmow─ů kart─Ö sieciow─ů z rejestru, nale┼╝y wykona─ç nast─Öpuj─ůce czynno┼Ťci:

  1. Kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz polecenie cmd.exe, a nast─Öpnie naci┼Ťnij klawisz ENTER.
  2. Wpisz ci─ůg set devmgr_show_nonpresent_devices=1, a nast─Öpnie naci┼Ťnij klawisz ENTER.
  3. Wpisz ci─ůg Start DEVMGMT.MSC, a nast─Öpnie naci┼Ťnij klawisz ENTER.
  4. Kliknij menu Widok, a nast─Öpnie kliknij polecenie Poka┼╝ ukryte urz─ůdzenia.
  5. Rozwiń drzewo Karty sieciowe.
  6. Kliknij prawym przyciskiem myszy zacienion─ů kart─Ö sieciow─ů, a nast─Öpnie kliknij polecenie Odinstaluj.

Metoda 7. Usuwanie wszystkich informacji ADAP (AutoDiscovery/AutoPurge) z rejestru i przywracanie stanu ka┼╝dej biblioteki wydajno┼Ťci

W tym celu nale┼╝y otworzy─ç wiersz polecenia, wpisa─ç ci─ůg winmgmt / clearadap, a nast─Öpnie nacisn─ů─ç klawisz ENTER.

Aby uzyska─ç wi─Öcej informacji, kliknij nast─Öpuj─ůcy numer artyku┼éu w celu wy┼Ťwietlenia tego artyku┼éu z bazy wiedzy Microsoft Knowledge Base:

266416┬á Jak rozwi─ůzywa─ç problemy z b┼é─Ödami licznika wydajno┼Ťci opartego na us┼éudze WinMgmt